poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Minęła trzy lata odkąd napisałam pierwszy post i w sumie niewiele pisałam ale to nieistotne.
Tak się składa, że znowu szukam pracy:-), ach standard.
Nigdy nie spodziewałam, że kiedyś wyjdę na prostą.
Ale jednak sporo robiłam i na szczęście NAPRAWDĘ sporo się zmieniło.

Ćwiczę prawie codziennie fitness. Tak z Chodakowską. Jest super!!!
Okazuje się, że mogę nie mieć depresji i że jestem atrakcyjna kobietą. Podobam się!! A mężczyźni przepuszczają mnie pierwszą w drzwiach.
Ja kopciuszek, kopciuch stałam, ale bardziej chyba bywam księżniczką.:-)
Naprawdę nie sądziłam, że kiedyś będę się tak dobrze czuć.

Walka ma sens. Cierpienie, nie wiem, chyba zależy jakie, ale warto przetrwać na pewno!
Odzyskałam wiarę w Boga. Wiarę, że Ten na górze jednak nade mną czuwa i moje poprzednie doświadczenia, pomogły mi przecież osiągnąć to co osiągnęłam.

Cieszę się życiem. Coraz częściej. Maluję paznokietki, noszę spódniczki po kilku latach przerwy!:-)
Jestem samotna, to się nie zmieniła, ale chyba (nigdy nie byłam w związku) kocham, a przynajmniej mam dla niego pozytywne, głębsze uczucia.
Jestem dzisiaj niewyspana, nie mam pracy i mam teraz łzy w oczach ale odczuwam wdzięczność, jak sobie pomyślę, jak wiele się zmieniło i jak dobrze jest w porównaniu do tego co było kiedyś.
Życie jest niesamowite!!:-)

3 komentarze:

  1. Życie jest niesamowite, a my możemy z niego czerpać pełnymi garściami! :-) ciesze się, że nastało tyle pozytywnych zmian i życzę Ci by było jeszcze więcej energii do działania i uśmiechu na co dzień :-)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo:-). Pewnie tak będzie!:-).
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń